يکشنبه, 11 خرداد 1404

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر

  • ساعت : ۱۹:۰۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۲/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 28
  • کد خبر : ۲۲۹۰۹۱
سرعت و اثرگذاری در تولید محتوا؛ کلید موفقیت روابط‌عمومی‌ها ؛
شركت مسئول روابط‌عمومی مركز تحقیقات بوشهر در نخستین اجلاس روابط‌عمومی‌های وزارت جهاد كشاورزی
گل محمدی در سخنان خود به نقش ارتباطات و تولید محتوای سریع و اثرگذار اشاره و اظهار داشت: روابط‌عمومی موفق می‌تواند تعامل مؤثری با مدیران، رسانه‌ها و مردم برقرار کند.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، نخستین اجلاس روابط‌عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد.

img_3499.jpg

 این رویداد با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، و جمعی از مدیران روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی سراسر کشور برگزار گردید.

img_3530.jpg

 در این اجلاس، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های تخصصی و نشست‌های مختلف برای بررسی راهکارهای نوین اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح تعاملات روابط‌عمومی‌ها برگزار شد.

img_3535.jpg

 در روز دوم گردهمایی به مناسبت بزرگداشت روز روابط‌عمومی، نشستی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تات، معاونین سازمان و جمعی از مدیران روابط‌عمومی مؤسسات و مراکز تحقیقاتی برگزار شد.

img_۲۰۲۵۰۵۱۸_۱۲۰۲۲۴.jpg

 غلامرضا گل محمدی، رئیس سازمان تات، بر اهمیت روابط‌عمومی به‌عنوان بازوی توانمند سازمان تأکید کرد.

 گل محمدی در سخنان خود به نقش ارتباطات و تولید محتوای سریع و اثرگذار اشاره و اظهار داشت: روابط‌عمومی موفق می‌تواند تعامل مؤثری با مدیران، رسانه‌ها و مردم برقرار کند. همچنین بر اهمیت انتخاب تیترهای جذاب ، سرعت در انتشارو روایت صحیح اخبار تأکید کرد.

photo_2025-05-19_18-37-55 (3).jpg

 این نشست باهدف ارتقای سطح تعاملات روابط‌عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی و بررسی راهکارهای نوین اطلاع‌رسانی برگزار شد.

photo_2025-05-19_18-31-40 (6).jpg

photo_2025-05-19_18-31-41.jpg

 

جهت دریافت لینک کانال ایتای مرکز تحقیقات بوشهر کلیک کنید

امتیاز :  ۴/۱۴ |  مجموع :  ۷

برچسب ها